Livrarea

Data estimată de livrare variază în funcție de produs, și este afișată / comunicată în e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.
Costul livrării este de 15 RON + 1 RON/kg.

Pentru Clienții din străinătate, prețul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau prin telefon, iar livrarea se va face după acceptarea explicită a acestui preț.

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face prin Curier sau ridicare personală.

Între înregistrarea Comenzii și preluarea acesteia de către Curier există un interval de 12-24 ore. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată Clientului și se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depăși termenul maxim prevăzut mai sus.

Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibilă operarea modificărilor asupra Comenzilor deja plasate.

În cazul în care produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care prețul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării Comenzii), Box Factory va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate în termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile produselor, modificând astfel Comanda inițială, iar Box Factory va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Pentru produsele care nu se află în stoc sau cu stoc limitat, Clientul poate plasa o precomandă, aceasta urmând a fi confirmată și procesată de către un reprezentant Box Factory. Clientul va fi notificat în vederea timpului de livrare a Produselor sau Serviciilor comandate în avans.

a) Condiții de livrare

La solicitarea BoxFactory.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identității sale, dacă eeste necesar prin una sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător.

În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către Curier, a numărului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.

În cazul livrării la locul de muncă al Clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această Comandă.

Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresă în momentul plasării Comenzii pe site.

Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.

Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către BoxFactory.ro, la momentul predării produselor Comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.

b) Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexată și factura ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor Comandate.

Politica de retur

a) Condiții generale

În caz de retragere din contract, clientul este obligat să restituie produsele achiziționate în termen de maxim 14 zile de la data retragerii din contract iar costul de retur cade în sarcina Clientului.

În cazul comenzilor cu livrare internațională, costurile de retur cad în sarcina Clientului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului.

b) Modalități și termene de returnare a produselor

Clientul se obligă să notifice BoxFactory.ro intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin e-mail la office@boxfatory.ro în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, BoxFactory.ro poate refuza coletul.

c) Condiții de returnare a produselor

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului, împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondența cu BoxFactory.ro).

În conformitate cu legea în vigoare, BoxFactory.ro își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.

În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze și Produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și sigilată.

Se pot returna produsele în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care au fost livrate de către curier.

Te rugăm să completezi formularul de retur în cel târziu a 14-a zi calendaristică de la data livrarii; după acestă dată cererile nu vor fi luate în calcul.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Trebuie să returnezi produsele, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care ți-au fost livrate.

Dacă s-au achiziționat mai multe produse de același fel și le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.

Nu se acceptă retururi dacă produsele îndeplinesc cel puțin una din condițiile de mai jos:

– au fost efectuate intervenții neautorizate asupra produsului;
– au urme de uzură sau folosire excesivă;
– zgârieturi, ciobituri, lovituri sau șocuri mecanice/electrice;
– nu au toate accesorile primite în pachet;
– produsul a făcut parte dintr-o comandă special; comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului, este produsă pe baza unei comenzi ferme conform specificațiilor clientului cu plata în avans;

Nu se acceptă retur produse pentru care deschiderea, modificarea sau repararea produsului a fost efectuată de către o altă entitate decât centrele autorizate de service sau dacă numarul de serie al produsului, codul de dată al accesoriului au fost îndepărtate, șterse, au devenit greu vizibile sau au fost modificate în vreun fel.

Nu se acceptă retur produse care au suferit expunerea la umezeală, la condiții extreme din punct de vedere termic sau la alți factori de mediu, la coroziune, oxidare, dacă a intrat în contact cu lichide, alimente sau produse chimice. Activarea senzorului de umezeală sau urmele de oxizi pot duce la scoaterea produsului din garanție, atât convențional cât și de conformitate.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

d) Retur DOA (Dead on arrival)

În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

e) Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primește banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial în interval de 14 zile calendaristice de la data la care BoxFactory.ro este informat de către client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

În conformitate cu Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmăroarele drepturi și obligații referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanță:

Clientul are dreptul ca, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a Produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de către Client.

Clientul se obligă să returneze doar acele produse care sunt în aceeași stare în care au fost livrate (împreună cu documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

BoxFactory.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului în maxim 14 zile de la data informării făcute de către Client către BoxFactory.ro în ceea ce privește decizia de retragere din contract.

BoxFactory.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

– contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul în prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat la cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
– furnizarea de Bunuri și/sau Servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
– furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
– furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;
– furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
– furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vânzătorul nu le poate controla;
– contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare.